Sunday, May 25, 2014

notes #02


надявам се това да стане нещо като журнал покрай моите пътувания за дипломната ми работа в НАТФИЗ. понеже не мога да не снимам и с 35мм филм, пък и се опитвам от известно време да работя върху изразяването си чрез цвят, пък и не мога да не споделям, та естеството ми реши вместо мен - да снимам, да работя и да споделям :)

втората част от тези бележки е заснета в и около странджанското градче Малко Търново. намира се близо до границата ни с Турция и до черноморието.



макове край пътя между Бургас и Малко Търново, 9-ти Май


с природни кадри започвам явно. просто Странджа



библиотеката в читалището, което имаше юбилей по време на престоя ми там. 100 години от създаването му. бяха събрани артисти от околията и изнесоха 3-часов концерт с танци, музика и скучното за мен, но неизбежно връчване на грамоти и четене на поздравителни писма. хубави хора, определено. много килими са се направили там.


и два портрета из разходките ми.




No comments:

Post a Comment