Saturday, September 27, 2014

Matera, day

Матера, през деня този път, почти само.
тук съм подбрал няколко от кадрите, които направих в този вълшебен град, докато си се разхождам да го опозная. ползвал съм цветни филми Кодак.
отново хората са рядко явление във фотографиите ми...явно напоследък ми се снима без тях. с причините за това не смятам да ви занимавам, защото ще стане повече философски пост отколкото фотографски. пък и аз също не съм напълно наясно спрямо това си влечение. тук говоря за фотография тип репортаж, да не си помислите, че не снимам хора въобще :) :)
знам какво благо би допринесъл един далечен силует в повечето от снимките, или някоя друга човешка фигура тук-там, нещо да прави, но не го търся. по-скоро ми е интересно да оставя това на въображението си, и на вашето. местата са си места сами по себе си, и те са такива каквито са заради хората, но не само тези, които са живи сега...

спирам да пиша и се залавям с подредбата и споделянето :)

приятно гледане




тук сме на концерт до една пещера срещу града. пиано и саксофон. започнаха да свирят малко след 5 сутринта. след това се отцепихме от групата и обходихме това дере.






идва време да покажа и милионите вертикални кадри. рядко снимам такива, но такъв приятен ритъм, с тези тесни улички...искаше си го :)














No comments:

Post a Comment